דלג לתוכן

אופן הגשת תלונה לממונה על תלונות הציבור

אופן הגשת תלונה לממונה על תלונות הציבור

אופן הגשת תלונה לממונה על תלונות הציבור:

הגשת תלונה לממונה על תלונות הציבור תהיה באחת מהאפשרויות הבאות:

  1. באמצעות טופס מקוון להגשת תלונה לממונה על תלונות הציבור
  2. באמצעות הדואר: המועצה המקומית קדימה צורן, הממונה על תלונות הציבור, רח' הרצל 1, קדימה.
  3. באמצעות דוא"ל: diklan@kadima-zoran.muni.il
  4. באמצעות פקס: 1539-7889000

 

יובהר כי הממונה על תלונות הציבור אינה משמשת כתחליף לממלאי התפקידים השונים במועצה מתוקף אחריותם בנושאים עליהם מופקדים, ומשכך אינה מהווה ערוץ לפניה ראשונית של המתלונן. בכפוף לאמור, טיפול הממונה על תלונות הציבור מותנה בכך שהמתלונן מיצה עם הנוגעים בדבר את ההליכים והאפשרויות בעניינו. במקרה של פניה ראשונית הנוגעת לעבודת המועצה, יש להפנותה ליחידה הרלוונטית או למוקד שירות לתושב הפועל 24/7 בטלפון: 09-8902-999 או בווטסאפ 054-8081587 או בדוא"ל Moked@kadima-zoran.muni.il .

תושבים יקרים !

אנו שמחים להשיק את האתר החדש של המועצה.  האתר בתקופת הרצה

דילוג לתוכן