דלג לתוכן

סקר אירועי יום העצמאות

סקר אירועי יום העצמאות

אתן ואתם קובעים איך ייראו אירועי יום העצמאות!

כחלק מהיערכות לאירועי יום העצמאות וזיכרון, התבצעה עבודת מטה במועצה ובמתנ"ס. אולם, השנה בעקבות אירועי השבעה באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל, צומצמו חגיגות אירועי עצמאות בכל המדינה. המעבר בין זיכרון לנופלי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה לחגיגות עצמאות הוא מהיר ועל כן חלה עלינו, כקהילה, להחליט מה אופי האירועים. אנו מצרפים עבורכם ועבורכן את החלופות לאירועי העצמאות בקדימה צורן בתאריך 13.05.24:

תוצאות הסקר של בחירת אירוע ביום העצמאותסה"כ הצביעו 2109 תושבים. לאפשרות של אירוע רק לילדים - יוקמו מתחמי הפעלות לילדים בקדימה ובצורן ומופע אומן של ילדים, במתחמים יהיו דוכני מזון ואביזרים: הצביעו 940 תושבים שהם  45 אחוז מכלל המצביעים. לאפשרות של המתכונת הרגילה - מופע עם אומן בסדר גודל לאומי באיצטדיון היישובי, דוכני מזון, אביזרים ומתנפחים כמו כן מתחם לילדים בצורן עם מתנפחים והפעלות:  הצביעו 607 תושבים שהם 29 אחוז מכלל המצביעים. לאפשרות של אירוע ביום העצמאות (14.5) - יריד למשפחות באיצטדיון היישובי עם פעילויות והפעלות לכל המשפחה: הצביעו 562 תושבים שהם 27 אחוז מכלל המצביעים.
תוצאות סקר אירוע יום העצמאות

סה"כ הצביעו 2109 תושבים.

לאפשרות של אירוע רק לילדים – יוקמו מתחמי הפעלות לילדים בקדימה ובצורן ומופע אומן של ילדים, במתחמים יהיו דוכני מזון ואביזרים: הצביעו 940 תושבים שהם  45 אחוז מכלל המצביעים.

לאפשרות של המתכונת הרגילה – מופע עם אומן בסדר גודל לאומי באיצטדיון היישובי, דוכני מזון, אביזרים ומתנפחים כמו כן מתחם לילדים בצורן עם מתנפחים והפעלות:  הצביעו 607 תושבים שהם 29 אחוז מכלל המצביעים.

לאפשרות של אירוע ביום העצמאות (14.5) – יריד עצמאות למשפחות באיצטדיון היישובי עם פעילויות והפעלות לכל המשפחה: הצביעו 562 תושבים שהם 27 אחוז מכלל המצביעים.

הסקר היה פתוח עד יום ראשון, 24.03, בשעה 12:00 וניתן להצביע עד פעם אחת ביום מכל נייד/מחשב.
המועצה והמתנ"ס רואים חשיבות רבה בהשתתפות התושבות והתושבים בציון אירועי העצמאות והזיכרון.

 

תודה על השתתפותכם,
מועצה מקומית קדימה-צורן
מתנ"ס קדימה-צורן

 

The Butterfly Button